Hoe contact houden met de leden van Actina?
 

Naast de informatie op onze site kan je als lid ook de laatste nieuwtjes omtrent georganiseerde duiken of andere club aangelegenheden via e-mail ontvangen.
 
Hoe werkt het?
 
Je stuurt een mailtje naar een bepaald adres. De lijst verspreidt vervolgens deze mail naar alle leden ingeschreven op deze lijst. Om naar de lijst te kunnen sturen moet je ingeschreven zijn. Zo voorkomen we dat eender wie mails kan versturen via de lijst en je krijgt dus geen ongewenste e-mails (spam) in je postbus. Om jezelf in te schrijven zijn er verschillende methoden die verder op deze pagina uitgelegd worden. Je inschrijving is pas actief als ze goedgekeurd wordt door de moderator (Klaus Vancamelbeke). Enkel leden (en bij uitzondering anderen) worden aanvaard op de lijst.
 
Hoe kan ik inschrijven?

Na je inschrijving (zowel via e-mail als via de Topica site) krijg je een mailtje in je postbus van Topica. Hierin staat een link waar je op MOET klikken voordat Topica jouw inschrijving doorstuurt naar de moderator. Op deze manier verifieert Topica of het e-mail adres waarmee je inschrijft wel degelijk jou toebehoort. Na deze controle wordt je verzoek doorgestuurd naar de moderator en wordt je inschrijving goedgekeurd. Ook hier krijg je een bevestiging van in je postbus onder de vorm van een welkom bericht.

Hoe verstuur ik e-mail naar de lijst?
 
Enmaal ingeschreven stuur je mailtjes naar ieder ingeschreven lid door te mailen naar maillijst@actina.be.
 
Hoe schrijf ik mezelf weer uit?

  • Een blanko mailtje naar uitschrijven@actina.be
  • In iedere mail die je ontvangt staat onderaan een link om jezelf uit te schrijven.

Wie zit allemaal op de lijst?

Het is mogelijk een lijst met e-mail adressen op te vragen van alle ingeschreven leden door een blanko mailtje naar wie@actina.be. Enkel wie reeds ingeschreven is op de lijst kan dit aanvragen. Misbruik van deze mogelijkheid wordt niet geduld (dus deze adressen niet doorgeven of gebruiken voor duistere e-mails).